Hoe doe je aan linkbuilding? Laat het doen door ons team
Wij zijn een team van experts die dagelijks de linkbuilding behandelen van bedrijven uit Vlaanderen en Nederland. Wij doen het zoals Google het vooropstelt. Onze klanten krijgen homepagelinks op relevante websites die we speciaal voor hen bouwen. Deze websites hebben een hoge DA, PA en DR waarde. De links komen in de content van de homepage, daarnaast plaatsen we links op subpagina’s relevant aan hun diensten eveneens in de content in combinatie met sterke blogs.
We werken volgens de Tier linkbuilingtechniek, zodat elke website waar de klankt zijn link op staat ook nog eens extra links krijgt van andere websites. Zo worden de links nog krachtiger!
Door linkbuilding uit te besteden zullen je resultaten enorm verbeteren, maar dan moet het wel goed gebeuren. Linkbuilding is een cruciaal onderdeel van elke SEO-strategie, maar het is lastig om te doen als je geen expert bent. Het uitbesteden van linkbuilding lijkt een simpele oplossing. Huur gewoon onze diensten in om het proces voor u te regelen. U betaalt het geld, zij bouwen links voor u en uw website schiet omhoog in de ranglijst. Eenvoudig!
Contacteer ons team
Hoe doe je aan linkbuilding? Bel ons voor meer info +32 495/21 45 83. Of mail ons info@seobureau.be
Linkbuilding laten doen
Digitale marketing ontwikkelt zich snel. Het is nu gebruikelijk om bedrijven te vinden, waarvan sommige nooit eerder online aanwezig waren, klauteren naar de toppositie op internet.
Volgens onderzoek van Hubspot investeert ongeveer 64% van de bedrijven actief in zoekmachineoptimalisatie (SEO). Digitale marketing is nu een noodzaak, en daarmee ook de noodzaak om te leren hoe u uw pagina’s bovenaan de zoekmachines kunt plaatsen. Hoe doe je aan linkbuilding? Laat het doen door experts, begin er zelf niet aan.
Om concurrerend te zijn, moeten bedrijven SEO begrijpen en begrijpen hoe het hun digitale marketingpraktijken kan revolutioneren . Nog belangrijker is het leren over linkbuilding om de zichtbaarheid te verbeteren en hun rendement te vergroten. Een gids voor het bouwen van links kan u misschien helpen begrijpen hoe belangrijk het is.
We leggen de nadruk op linkbuilding om een goede reden; het is een onmisbaar onderdeel van zoekmachineoptimalisatie. Om bovenaan in de zoekresultaten van zoekmachines te komen, om langetermijngroei voor uw bedrijf na te streven en de concurrentie voor te blijven: hoe eerder u technieken voor linkbuilding implementeert, hoe beter.
Stappen om linkbuilding uit te besteden
Voordat je in Google intypt “Hoe doe je aan linkbuilding”? Controleer eerst of uw website gereed is. Linkbuilding is slechts een onderdeel van een succesvolle SEO-strategie. Je krijgt alleen de maximale waar voor je geld als de andere onderdelen ook op hun plaats zitten.
Hoe doe je aan linkbuilding? We krijgen deze vraag dagelijks. Linkbuilden klinkt heel eenvoudig: Veel mensen zeggen gewoon wat linkjes op andere websites plaatsen en klaar is kees. Maar zo eenvoudig is het niet. Als iemand mij enkele jaren geleden de vraag stelde Hoe doe je aan linkbuilding? Dan was het antwoord plaats wat links op startpagina’s. Ga wat links ruilen en je zal stijgen in Google. Dit werkt allemaal niet meer! Linkbuilding moet kwalitatief gebeuren de dag van vandaag. Daarom is het beter om dit uit te besteden aan mensen die het dagelijks doen.
Dus voordat u linkbuilding uitbesteedt, moet u controleren of u zich op een plaats bevindt waar het zinvol is om dit te doen. Het is essentieel om de basis op zijn plaats te hebben. Hier zijn enkele tekenen die erop wijzen dat u er klaar voor bent. U weet hoe linkbuilding in uw strategie past. De beste tijd om linkbuilding uit te besteden, is wanneer u een solide SEO-strategie heeft en u duidelijk weet hoe linkbuilding u ten goede zal komen.
Enkele gevallen waarin u linkbuilding zou moeten gebruiken, zijn:
- Wanneer u een nieuwe site bouwt en deze zo snel mogelijk van de grond wilt krijgen.
- U heeft een nieuwe site overgenomen die baat heeft bij een serieuze linkbuilding.
- U wilt een bestaand project een boost geven.
- Wat de reden ook is, het hebben van een solide strategie zorgt ervoor dat de links die u bouwt een maximale impact hebben.
- U scoort niet hoogg genoeg in Googlz zelf al is je website geoptimaliseerd.
- U concurrenten staan op heel wat zoekwoorden hoger dan jou site
Je hebt de meeste kans om een strategie te hebben als je een ervaren websitebouwer of SEO-expert bent. Maar wat als je niet zo ervaren bent? Hoe weet u of uw website in dit geval baat heeft bij links? Hier zijn enkele veelvoorkomende symptomen die erop wijzen dat dit het geval is.
Uw inhoud scoort, maar niet zo hoog als u zou willen
Content is essentieel voor elke SEO-strategie. Het is net zo belangrijk als linkbuilding. Als Google je inhoud niet leuk vindt, zal geen enkele hoeveelheid linkbuilding het op de ranglijst duwen. Een goede indicatie dat u klaar bent om linkbuilding uit te besteden, is als u een bestaande website heeft met inhoud die laag op pagina één staat, of in de bovenste paar pagina’s van de zoekresultaten.
Hoe doe je aan linkbuilding? We denken dat dit een goed moment is om met linkbuilding te beginnen, omdat uw inhoudsrangschikking betekent dat Google deze vertrouwt. Links zijn misschien alles wat u nodig heeft om uw positie te verbeteren.
Uw concurrenten hebben meer website-autoriteit
Een ander teken dat u kunt profiteren van linkbuilding, is als de sites waarmee u concurreert allemaal een hogere website-autoriteit hebben dan die van u. Dit betekent niet dat je ze nooit zult overtreffen. Het is mogelijk om meer gezaghebbende sites te overtreffen als uw inhoud beter is of als uw site-inhoud relevanter is voor de zoekterm. Het betekent alleen dat deze sites een ingebouwd positievoordeel hebben.
In dit geval kan linkbuilding uw website helpen om op een vergelijkbaar niveau te komen als uw concurrenten zelfs het speelveld zullen helpen.
De pagina’s die erboven staan, hebben meer links
Het is niet alleen uw domein dat van invloed is op uw positie. Het backlinkprofiel van elke pagina is ook van invloed op de ranglijst. Als u een specifiek zoekwoord target en alle pagina’s boven uw site hebben meer links die ernaar verwijzen, dan kan dit een teken zijn dat u links naar de specifieke pagina moet bouwen.
Wat als mijn inhoud niet scoort?
Hoe doe je aan linkbuilding? Als je een site hebt met veel inhoud die helemaal niet scoort (in de top 100), kan dit een teken zijn dat je moet werken aan het verbeteren van je inhoud voordat je linkbuilding uitbesteedt. Bekijk de andere inhoud die rankt voor de zoekwoorden die u wilt targeten en vergelijk deze met uw inhoud om te zien hoe u deze kunt verbeteren.
Een ander probleem kan zijn dat de zoekwoorden te concurrerend zijn. Gebruik een SEO-tool om de moeilijkheidsgraad van zoekwoorden en de autoriteit van andere sites met een rangorde te analyseren.
Leer meer over het Link Building-proces
Hoe doe je aan linkbuilding? Zelf er aan beginnen is moelijk als je zelf geen kennis hebt van de materie. Praktische kennis van het proces helpt u ook om de resultaten van het bureau te beoordelen. Het hele punt van het uitbesteden van een taak is dat u geen expert hoeft te zijn. Maar het is nog steeds nuttig om te begrijpen waar u voor betaalt wanneer u linkbuilding-campagnes uitbesteedt. Hier volgt een kort overzicht van de belangrijkste factoren waar u op moet letten bij het bouwen van links.
Linkbuilding 101
Links van sites met een hoge domeinautoriteit zijn doorgaans beter dan die van sites met een lage autoriteit. Een link uit de New York Times is bijvoorbeeld veel beter dan een link van een site die pas zes maanden geleden is gemaakt. Hoe doe je aan linkbuilding? Relevantie speelt ook een rol in hoe effectief een link is. Als uw bedrijf een SaaS-tool voor onroerend goed is, is een link van een branchepublicatie doorgaans beter dan een link van een site die bijvoorbeeld is gespecialiseerd in golf.
Links die gemakkelijk te genereren zijn, zijn doorgaans niet veel waard . Links van social media profielen hebben bijvoorbeeld een minimale impact op je rankings. Directory-sites zijn een ander type website waar iedereen links van kan krijgen. Deze schakels zullen de naald ook niet verplaatsen.
Hoe doe je aan linkbuilding? U moet ook links op spamsites zoals linkfarms vermijden. Dit zijn websites die op echte sites lijken en vaak een hoge domeinclassificatie hebben. Maar in werkelijkheid bestaan ze alleen zodat de eigenaar geld kan verdienen door naar andere websites te linken.
Het is gemakkelijk om deze sites te herkennen als u weet waar u op moet letten: typische tekens zijn onder meer weinig organisch verkeer en artikelen over veel verschillende onderwerpen. Lees hier meer over hoe u websites met spam kunt herkennen .
Houd rekening met uw budget
Hoe doe je aan linkbuilding? De volgende stap is om te kijken naar uw budget. Het uitbesteden van linkbuilding is niet goedkoop, vooral niet als u waarde hecht aan kwaliteit. Maar er zijn veel diensten beschikbaar met prijspunten voor alle budgetten.
Linkbuilder- prijzen bij on beginnen bij € 160 voor een pakket van 5 zoekwoorden. Eenmalige links kopen is niet de snelste manier om links op te bouwen, maar het kan een goede manier zijn om links naar specifieke pagina’s op uw website te genereren. Hoe doe je aan linkbuilding? En na verloop van tijd vergroot je de autoriteit van je website.
Als uw budget binnen het bereik van duizend dollar per maand ligt, kunt u naar een beheerd abonnement gaan kijken.
Dit is hetzelfde als het inhuren van een toegewijd team om in de loop van de tijd links naar uw website op te bouwen. U krijgt een strategie die is afgestemd op uw site en uw kosten per link kunnen op de lange termijn goedkoper zijn.
Wat gaat er in de kosten van linkbuilding?
Deze prijzen lijken in eerste instantie misschien duur. Maar ze zijn begrijpelijk als je kijkt naar alles wat bij linkbuilding komt kijken.
Vier van de belangrijkste factoren zijn:
✍️ Contentcreatie : voor gastberichten moet een schrijver worden ingehuurd om een artikel te maken dat de link bevat. Dit is niet goedkoop als u een artikel van goede kwaliteit wilt dat uw merk goed vertegenwoordigt.
📈 Strategie: maandelijkse outreach-plannen dekken ook de kosten van de linkbuilding-strategie. Deze diensten werken met u samen om een plan op te stellen dat het hoogste aantal kwaliteitslinks zal genereren.
💰 Plaatsingskosten: websites, zelfs legitieme, kunnen plaatsingskosten in rekening brengen voor links. U kunt ervoor kiezen om betaalde links te vermijden, maar het is bijna onmogelijk om links te genereren zonder te betalen in sectoren zoals financiën en casino.
Uw linkbuilding uitbesteden? Sommige diensten rekenen minder dan wij voor links. Maar de links die deze services genereren, zijn vaak niet de moeite waard om voor te betalen en zullen vaak meer kwaad dan goed doen .
Hoe doe je aan linkbuilding? Besteed uit aan de juiste persoon. Je hebt twee hoofdopties als je linkbuilding wilt uitbesteden: een freelancer of een bureau inhuren. Geen van beide opties is beter dan de andere: je zult zowel goede als slechte versies van elk vinden.
linkbuilders bureau
Hoe doe je aan linkbuilding? Via een bureau is de beste oplossing. Het gebruik van een bureau biedt toegang tot een veel bredere kennis dan wanneer u een enkele freelancer inhuurt. Natuurlijk zullen niet alle bureaus goed werk leveren. Maar het is gemakkelijk om hoogwaardige linkbuildingdiensten te vinden door te zoeken naar die diensten die resultaten hebben opgeleverd voor succesvolle bedrijven.
Beheerde plannen zijn plannen waarbij het bureau uw volledige linkbuilding-campagne op zich neemt. U betaalt een maandelijks bedrag en zij zullen met u samenwerken om een strategie voor linkbuilding te creëren die is afgestemd op uw behoeften.
Wij helpen ook bij:
Inhoud maken
De beste pagina’s kiezen om naar te linken
Ankertekst optimaliseren
Zoekwoordmogelijkheden identificeren
Omdat dit langetermijnplannen zijn, besteedt het bureau tijd aan het opbouwen van de relaties die nodig zijn om gezaghebbende links te genereren.
Linkbuilding uitbesteden: volgende stappen
Hoe doe je aan linkbuilding? Als u geïnteresseerd bent om aan de slag te gaan, zou de volgende stap zijn om een aantal potentiële bureaus te onderzoeken om uw linkbuilding uit te besteden. Neem dan contact met ons op voor meer informatie over hoe ze u kunnen helpen de autoriteit van uw website te vergroten, het verkeer naar uw site te vergroten en u te helpen uw online merk op te bouwen.