Meer organische bezoekers vanuit Google zorgen voor een stijging binnen het resultaat van Google. Welke mijlpalen hoopt u te bereiken met uw website of bedrijf in de komende maanden of jaren? Het bereiken van deze dromen vereist dat u realistische SEO doelen voor uzelf stelt. Uw doelen fungeren als een routekaart om u te helpen de stappen te plannen die u moet nemen om het verkeer te verhogen. Hier zijn een paar doelen die u voor uzelf moet stellen om uw ranking op zoekmachines, zoals Google en Yahoo, te verhogen.

Wij zorgen voor meer organische bezoekers vanuit Google

Met meer en meer websites gerelateerd aan de uwe die dagelijks worden gemaakt, kan het een zware taak zijn voor uw website om goed te scoren voor een trefwoord. Echter, dit is mogelijk met de juiste SEO strategie en daarom zijn meer organische bezoekers vanuit Google ook zeer belangrijk. Onze geautomatiseerde organisch verkeer tools zullen helpen om de SERP CTR (Search Engine Result Page Click-Through Rate) van uw site te verbeteren.

Organisch verkeer gedefinieerd

Meer organische bezoekers vanuit Google betekend het verkeer dat naar u of uw site komt wanneer termen (zoekwoorden) gerelateerd aan uw site worden gezocht via zoekmachine Google . Organisch verkeer verschilt direct van betaald zoekverkeer omdat dergelijk verkeer alleen via advertenties komt (meestal advertenties van Search Engine Result Pages of SERPS). In het kort, elke keer dat bezoekers landen op uw webpagina van SERP via niet-advertenties klikken, wat je hebt gekregen is organisch verkeer.

Waarom is organisch verkeer belangrijk?

Meer organische bezoekers vanuit Google is en blijft enorm belangrijk. Wij zien het belang van organisch verkeer in dat dit ervoor zorgt dat u bezoekers naar uw site krijgt. Bovendien, zolang u goed rankt via SERP, zult u relevant verkeer naar uw site blijven krijgen. Bovendien, hoe meer van dit juiste soort verkeer naar uw site, hoe beter voor u met betrekking tot SEO (Search Engine Optimization). Uiteindelijk leidt dit ertoe dat de bezoekers van uw site converteren naar terugkerende klanten.

Dus hoe krijg je fantastisch organisch verkeer?

In een woord, meer organische bezoekers vanuit Google krijgt je door middel van automatisering. Geautomatiseerd organisch zoekverkeer is de manier. Het is gunstig op de volgende manieren. Ten eerste, organisch verkeer handmatig gedaan is een lang proces met resultaten komen in druppels. Echter, met automatisering, krijg je snellere resultaten die uw SERP CTR verhogen.

Automatisering is een 24/7 werk

Een ander voordeel van automatisering is dat het werk 24 uur per dag en zeven dagen per week wordt gedaan. Ook hoeft u niets te doen voordat u betekenisvolle vooruitgang ziet. Alles wat je doet is aanmelden en voeg uw zoekwoord (en) voor ranking hoog op SERP.

Met automatisering, begint het werk onmiddellijk

Kiezen voor geautomatiseerd organisch zoekverkeer betekent ook dat het werk onmiddellijk aan uw campagne begint, aangezien dit geautomatiseerd is. Bovendien, de SERP Empire proces is eenvoudig en begrijpelijk.

Ga daarom verder met een geautomatiseerde campagne voor organisch zoekverkeer op SERP Empire om de SERP CTR van uw site te verbeteren.

Contacteer ons

Wij zorgen voor Meer organische bezoekers vanuit Google. De bezoekers kunnen uit elk land en regio komen. Alles is veilig en ziet Google als echt verkeer. Wij komen binnen op uw website en klikken zelf op enkele pagina’s binnen je menustructuur. Elk bezoek duurt ongeveer 30 seconden en is te zien in u Google Analytics.

Meer organische bezoekers vanuit Google wij zorgen ervoor! Werk met ons samen en na een tijdje zullen je zoekwoorden stilaan stijgen in Google.

Bel voor meer info +32/495 21 45 83 of mail naar info@seobureau.be

 


Verhoog uw website conversie ratio

Meer organische bezoekers vanuit GoogleHoe goed converteert uw website bezoeken in gewenste acties? Deze metriek is wat mensen in de SEO-industrie verwijzen naar als conversiepercentage. Uw website heeft een doel, en uw conversiepercentage is hoe goed uw website dat doel bereikt. Bijvoorbeeld, als u een winkel heeft, zou uw conversie percentage het percentage bezoekers zijn die een aankoop doen.

Een manier om uw conversie te verbeteren is door uw bouncepercentage te verlagen. Dit is het percentage bezoekers dat uw website verlaat zonder op een andere pagina te zijn geweest dan de pagina waarop ze zijn geland. Wanneer bezoekers op uw website landen en binnen enkele seconden weer vertrekken zonder naar een andere pagina te navigeren, heeft deze non-actie een negatieve invloed op uw bouncepercentage. Google houdt rekening met de bounce rate bij het rangschikken van websites, dus het verlagen van uw bounce rate kan uw SEO verbeteren.

Ook bezoekers die slechts enkele seconden op uw website doorbrengen, verbeteren het conversiepercentage niet. Het verbeteren van de inhoud kan uw bouncepercentage verlagen. Om deze reden is het belangrijk om informatie te bieden die uw bezoekers willen lezen.

Verhoog uw doorklikratio

Met een verbeterd conversiepercentage, is het tijd om uw CTR te verhogen. Deze metric is de verhouding van mensen die op een specifieke link naar uw website klikken in vergelijking met degenen die dat niet doen. Laten we zeggen dat u een e-mail stuurt naar potentiële bezoekers. Uw CTR is de verhouding van mensen die op de link naar uw website hebben geklikt via de e-mail. Iedereen die de e-mail opende zag potentieel de link, maar hoeveel van hen klikten daadwerkelijk op de link?

Natuurlijk, e-mail is maar één voorbeeld. Het kopen van advertentieruimte op een website of het plaatsen van links op sociale media zijn andere voorbeelden. Het doel is duidelijk en hetzelfde voor alle van hen. Hoe meer mensen die interactie met uw links, hoe meer bezoekers die je hebt op uw website.

Betalen voor verkeer is een veelgebruikte manier om je CTR te verbeteren. Organisch verkeer zorgt ervoor dat er op je links geklikt wordt, wat je ranking in de zoekmachine resultaten pagina’s verbetert. Google houdt rekening met CTR bij het rangschikken van websites, dus het vinden van een methode om uw CTR te verbeteren is van cruciaal belang. Je bent veel beter met Meer organische bezoekers vanuit Google!

Verbeter uw lokale SEO

Geen set van SEO doelen is compleet zonder het nemen van stappen om uw lokale SEO te verbeteren. Waarom is lokale SEO zo belangrijk? Volgens studies, hebben bijna 97% van de internetgebruikers gezocht naar lokale bedrijven op een bepaald punt. Dus, het verbeteren van uw lokale SEO-inspanningen opent de deur naar meer bezoekers. Meer organische bezoekers vanuit Google opent ook de deur naar specifieke mensen die op zoek zijn naar uw dienst, wat waarschijnlijk uw conversiepercentage verhoogt.

Het optimaliseren van uw GMB is altijd een goed begin! Vervolgens moet u gebruik maken van gebruikersreviews op uw website, focussen op lokale linkbuilding en lokale trefwoorden gebruiken. U kunt de resultaten echter versnellen door verkeer naar uw website te kopen. Veel verkeersdiensten gebruiken bots die uw website kunnen bezoeken vanuit elk gebied van de wereld om het aantal lokale bezoeken te verbeteren. Hoe meer lokale bezoekers u heeft, hoe waarschijnlijker het is dat Google de ranking van uw website in de zoekresultaten voor uw gebied zal verhogen.

Kort samengevat: Zelfs als scoor je al goed in Google via je SEO  landingspagina’s en bijhorende linkbuilding het kan steeds beter. Nog beter scoren?  Meer organische bezoekers vanuit Google nodig? Wij kunnen hiervoor zorgen.

Google Search Bot

Een Google Search Bot is een hulpmiddel dat is ontworpen om de click-through rate van uw zoekmachine resultaten pagina te verhogen om u te helpen uw rankings bij de zoekmachines te verbeteren. Uw SERP ranking is de positie waarin uw website verschijnt in de resultaten pagina’s van Google en andere zoekmachines. Er zijn verschillende soorten SERP rankings die zijn onderverdeeld in drie hoofdcategorieën:

Organische SERP’s zijn natuurlijke resultaten die door de zoekmachines zijn geselecteerd als de resultaten die het meest relevant zijn voor de zoekopdracht van de gebruiker. Deze worden gekozen op basis van hoe nuttig de zoekmachine denkt dat ze zullen zijn voor de gebruiker. Betaalde SERPs zijn diegene die betaald worden door website eigenaars. Zij bieden een gemakkelijke en snelle manier om het natuurlijke selectieproces voor te zijn en uw website prominent in beeld te brengen voor de zoeker.

Contextuele SERPs worden gegenereerd uit de context van de zoekwoorden en ze komen in verschillende vormen, zoals kaarten (voor een lokale zoekopdracht), afbeeldingen (voor een visueel-gerelateerde zoekopdracht), hotelbeoordelingen (voor een boekingsaanvraag), bedrijfsbeoordelingen (voor specifieke service zoekopdrachten), enz.

Waarom is dit belangrijk?

Uw ranking is belangrijk omdat, als u een website heeft, de meeste potentiële bezoekers van uw bedrijf uit zoekmachines zullen komen. Dit betekent dat hoe beter uw SERP rankings, hoe meer bezoekers u zult ontvangen – en, uiteindelijk, hoe meer leads en sales u zult genereren.

Onderzoek heeft aangetoond dat de top drie SERP posities 35% verkeer van Google ontvangen. Dat is meer dan een derde van al het zoekverkeer van de zoekmachine. 75% van de gebruikers klikt niet verder dan de eerste resultaten pagina. Zoals het gezegde luidt, de beste plaats om een lijk te verbergen is op de tweede pagina van Google!

Hier zijn nog enkele interessante statistieken:

92% van alle website bezoeken zijn verwijzingen van zoekmachines
75% van alle links waarop wordt geklikt door gebruikers van zoekmachines zijn organisch
80% van de gebruikers negeert betaalde advertenties en richt zich alleen op organische resultaten
Dit wetende, kunt u nu zien hoe belangrijk het is voor uw website om te worden gerangschikt op de eerste pagina van Google en andere zoekmachines!

Wat is de oplossing?

Zoekmachines maken hun ranking methodes opzettelijk niet bekend om manipulatie te voorkomen. Ze zijn ook voortdurend bezig met het verfijnen van de criteria om resultaten te produceren die relevanter en nuttiger zijn voor zoekers.

Dat is waar een tool als Google Search Bot van pas komt. Als u probeert uw SEO (of uw lokale SEO) te verbeteren en u ziet niet de resultaten van uw zoekmarketing die u wilt, probeer dan nu Google Search Bot om uw bedrijf een boost te geven.