Veel e-boeken en andere bronnen die bedrijfseigenaren gebruiken zullen een belangrijke nadruk leggen op de noodzaak om aan de top van de zoekresultaten te staan, of dat nu op Google Search is, andere motoren, of zelfs op plaatsen als sociale media. Maar uit enquêtes blijkt dat mensen vaak naar andere resultaten kijken en naar beneden scrollen door de pagina. Bovenaan een tweede pagina staan kan bijvoorbeeld heel gunstig zijn voor het verkeer. Ook is de zoekrangschikking slechts een deel van de puzzel. Nu plaatst Google ook andere resultaten op de pagina, zoals sociale aanbevelingen en lokale resultaten, wat betekent dat er nog veel meer mogelijkheden zijn en dat de eerste plaats niet meer zo cruciaal is als vroeger.
Mythe #2: U kunt SEO doen zonder hulp van buitenaf seo bureau Filippijnen
Het doen van SEO betekent gewoon dat u een set van technieken en procedures volgt om de kans te vergroten dat webgebruikers naar uw site gaan. Het is waar dat iedereen deze technieken kan leren, en als u een website-eigenaar bent en u wilt uw eigen SEO doen, dan kunt u de tijd besteden aan het leren en toepassen van deze technieken. Maar SEO kan complex zijn en raakt veel gebieden zoals online marketing, codering, technische aspecten samen met PR-vaardigheden. De meeste bedrijfseigenaren hebben gewoon niet alles wat nodig is om een geweldige job te doen bij SEO, en dat is de reden waarom er zoveel bureaus zoals http://ka-blogs.mystrikingly.com/ bestaan die hulp bieden. Een eenvoudige IT-medewerker of online marker is vaak niet genoeg als je echt goede resultaten wilt.
Mythe #3: META tags zijn erg belangrijk
Vroeger was het zo dat elke pagina op uw site META-tags nodig had om goed te kunnen rangschikken. Dat zijn kleine stukjes code die Google een lijst met trefwoorden en een beschrijving zouden geven. De zoekmachine baseerde zich daarop om uit te vinden waar uw website over ging. Nu echter, die hebben geen enkele invloed op uw ranking. Zowel Google als Bing zijn gestopt met het geven van META tags om sites te indexeren. Ze zijn echter niet nutteloos. Zo zal je beschrijvingstag bijvoorbeeld de tekst zijn die vaak naast de link verschijnt die op het zoekresultaat verschijnt, dus het is nog steeds een bruikbaar stukje van de actie.
Mythe #4: Sleutelwoordrijke domeinnamen zijn hoger gerangschikt
Vroeger in de dotcom dagen was de URL die je gebruikte erg belangrijk. Google hechtte veel belang aan de domeinnaam, en als je een naam kon krijgen die jouw zoekwoord bevatte, zou je een groot voordeel hebben ten opzichte van andere sites. Daarom kochten veel bedrijven eind jaren ’90 domeinnamen voor veel geld. Maar nu kijkt het indexeringsproces alleen naar de werkelijke inhoud van uw pagina’s, en niet naar de domeinnaam. Die naam is nog steeds belangrijk, omdat mensen hem nog steeds te zien krijgen, maar je wordt er niet hoger in gerangschikt.
Mythe #5: U moet uw site aanmelden bij Google of andere zoekmachines.
Alle zoekmachines hadden vroeger URL-aanmeldingsformulieren waar u uw site naar Google en anderen kon sturen. In feite doen ze dat nog steeds, maar dat proces is niet nodig. De crawlers die deze motoren nu gebruiken zijn zo geavanceerd dat elke nieuwe site binnen enkele dagen, zo niet uren, gevonden zal worden. De enige keer dat u zich zorgen moet maken over het indienen van uw site is als deze om een of andere reden niet automatisch na een paar dagen wordt geïndexeerd.
Mythe 6: Het indienen van een sitemap zal je klassement een boost geven.
Google biedt een webmasters interface aan en van daaruit kunt u een sitemap indienen, een XML-bestand met links naar elke pagina op uw site. Sommige site-eigenaren nemen de tijd om zo’n bestand in te dienen telkens als ze een wijziging aanbrengen, maar dat is niet nodig. Het indienen van een sitemap verandert niets aan uw ranking, het enige wat het doet is pagina’s toevoegen die misschien nog niet geïndexeerd zijn. Als uw site typisch is en links heeft naar alle pagina’s, dan is het niet nodig.
Mythe #7: SEO heeft niets te maken met sociale media
Voor de komst van Facebook en Twitter was SEO de enige techniek om verkeer op een organische manier te krijgen. Maar nu is social media overal aanwezig en vervaagt de grens tussen beide snel. Hoewel sommige marketeers SEO en social media nog steeds als verschillende beesten beschouwen, is de waarheid dat ze zeer nauw met elkaar verbonden zijn. Zo plaatst Google nu bijvoorbeeld zijn eigen sociale netwerk, Google Plus, in zijn zoekresultaten. Als u genoeg invloedrijke mensen kunt krijgen om over uw product te praten en een link naar uw site te plaatsen, dan zullen hun aanbevelingen in elk zoekresultaat van Google te zien zijn dat hun vrienden doen. Dit heeft duidelijk invloed op SEO. Aan de andere kant is Facebook ook begonnen met het zoeken, door onlangs hun Open Graph engine te introduceren, die zoekt op basis van vrienden en interesses. De twee domeinen zijn dus nauw met elkaar verbonden, en ze komen steeds dichterbij.
Wonen
Huur een stripper
webdesign
taxi antwerpen
veranda
woning inrichten
huis verbouwen
huis bouwen
bouwbedrijven
tuin inrichten
ecologisch bouwen
trapliften
huisliften
auto huren
blog 2020
bouwstijlen
duurzaam bouwen
architect antwerpen
villabouw
sleutel op de deur
waterverzachter
tuinmeubelen kopen
een huis bouwen
ik-ga-bouwen
sleutel-op-de-deur-woningen
nieuwbouwwoning-bouwen
huis-inrichten
interieurdesigner
interieurtips
alarmsysteem-kopen
alarmsysteemexpert
alarmsysteem-info
iphone-reparatie-gent/
iphone-refurbished-kopen
iphone-repareren-gent
mortex
coverbands
trouwfeest-djs
auto-verkopen
auto-opkopers
opkopers-bedrijfswagens
opkoper-wagens/
opkoper-schadewagens
export-auto
trouwkleed
bruidsjurken
goedkope-trouwjurken
smoking-kopen
verhuisbedrijven/
verhuisfirmas
huureenstripper
thuisverpleging
thuiszorg
thuishulp
refurbished-iphone-kopen